dissabte, 5 de setembre del 2015

TRUFA PER FARCIR PASTISSOS.


INGREDIENTS:

500 grams de nata per muntar
100 grams de xocolata de cobertura
40 grams de sucre

Aquesta recepta de trufa que avui us ensenyo, és ideal per utilitzar com a farciment de pastissos, braços de gitanos, lioneses, etc. 
Si us agrada amb més gust de xocolata o més suau, podeu variar la quantitat de xocolata sense cap problema. 
Veureu que fàcil és de fer:
Poseu en un cassó la nata per muntar i un cop bulli, afegiu-li la xocolata a bocins i retireu-la del foc. Remeneu amb unes varilles fins que la xocolata estigui ben dissolta. Un cop ho tingueu acabat, reserveu-la a la nevera unes dotze hores o més.
Quan la volgueu fer servir, sols heu de muntar-la igual que faríeu amb la nata. Afegiu-hi el sucre i utilitzeu els estris ben freds. Veureu que bona queda, i el resultat està per llepar-se els dits.

12 comentaris:

  1. Tan facileta i que bona Anna!
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que les coses senzilles són les millors Dolça ;)
      Petons
      Anna

      Elimina
  2. Un vici pur i dur!!!
    Que vagi bé! Clara

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ni que ho diguis Clara!!
      Una abraçada
      Anna

      Elimina
  3. Prenc nota, Anna!!! Es presentar un curs força pastisser!!!
    Petonets i bona setmana!
    Olga

    ResponElimina
  4. Ostres, aquesta se m'havia passat! no n'he fet mai, de trufa, però me l'anoto perquè a casa ens encanta!! un petó maca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Eva, segur que t'agradarà. Petons ;)
      Anna

      Elimina
  5. Em sembla que no la faré servir per farcir, i me la menjaré directament a cullerades!! Un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així ets de les meves Anna, a mi em passa el mateix ;)
      Petons
      Anna

      Elimina
  6. Per a mi tenir-ne també és un perill... no se si arribaria a farcir res... ! petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per això jo prefereixo fer-ne la quantitat justa o congelar la que em sobra, així m'evito caure en temptacions... ;)
      Petons teresa
      Anna

      Elimina