dimarts, 21 d’abril del 2015

CRISPETES AMB XOCOLATA.




INGREDIENTS: (2 racions)

50 grams de blat de moro
oli d'oliva
sucre
75 grams de xocolata amb llet


A casa sempre hem fet les crispetes de la manera que ara us explicaré. Tot i que avui en dia la comoditat passa per damunt de tot i utilitzem les bosses ja llestes per anar al microones, jo prefereixo fer-les a la manera tradicional, ja que són molt més sanes, no utilitzo microones, les faig al meu gust i a més no porten cap additiu que tant perjudicials són per a la nostra salut. Així que per molt que m'intenteu convèncer, no ho canviaré pas!
Som-hi doncs que és un pim pam:
Poseu la paella a foc mitjà amb un rajolí d'oli. Poseu-hi un grapat de grans de blat de moro (jo calculo uns 25 grams per persona, però la quantitat l'escolliu vosaltres).
Tapeu la paella amb una tapa, si pot ser de vidre millor, així no us perdreu cap detall de l'espectacle que vindrà a continuació.
Aneu sacsejant la paella per a que els grans es vagin torrant, i quan menys us ho espereu, començaran a esclatar, primer tímidament, i després tots alhora.
No la destapeu que s'escaparan les crispetes! Aneu sacsejant la paella i quan gairebé ja no esclatin els grans, la podeu retirar del foc i abocar-les en un recipient adequat i ensucreu-les una mica.
Poseu la xocolata a trossets al bany maria i quan la tingueu desfeta, deixeu-la caure com si reguéssiu les crispetes. Si us agrada més la xocolata blanca o la negra, també les podeu utilitzar si voleu, jo he fet servir la que porta llet.
Doncs ja teniu aquesta llepolia a punt per a disfrutar-la. Ja veieu que fàci és!



2 comentaris:

  1. Oh! Quin vici! Crispetes i a sobre amb xocolata! M'hi apunto!! :P

    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És començar i no poder parar jajaja.
      Una abraçada Cristina.
      Anna

      Elimina